vrijdag 29 juli 2016

José Seeling

JoseDijk_2004



De Ruyterschool in Weurt was vroeger mijn lagere school, deze school was nieuw toen ik daar op kwam in de vierde klas. Daarvoor zat ik op de lagere school in de pastoor van de Marckstraat. Ik was negen toen ik naar de nieuwe school ging rond 1963/1964, alles rook er nieuw de klaslokalen waren erg licht met grote ramen waardoor ik mooi naar buiten kon kijken, wat ik ook graag deed. De wijk waarin de school staat was nog niet volgebouwd er waren nog weilanden. Tekenen was het liefste wat ik deed, samen met aardrijkskunde en geschiedenis. Ik heb nog tekenschriften van de lagere school tekeningen die ik heb gemaakt in de Ruyterschool. Deze zullen een onderdeel uitmaken
van de tentoonstelling in de Ruyterschool. Weurt en de dijk zijn een grote inspiratie bron van mijn werk.

José Seeling

Contact informatie:
jose.seeling@planet.nl



JoseSeeling_4208 web


JoseSeeling_4210 web


JoseSeeling4209 web



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten